Dans igen

[15:38]

Ska snart gå upp till danssalen och ta emot alla som ska och dansa. Eller.. Vi ska snarare repetera, har föreställning nästa helg. Ska försöka sätta placeringar idag. Men alla kommer ju inte att kolla, så det kommer gå åt skogen känner jag på mig. Är just nu mitt uppe i ett arbete om 1960-talet. Musikhistoria. Så är det någon som vet någon vettig sida så är det bara att tipsa på. Kommer få sitta inatt med det arbetet, som vanligt. Jag börjar aldrig i tid. Men det är väl mitt varumärke antar jag!

Har varit i Mora och Vika i helgen. Hur skönt som helst, som alltid. Mamma och pappa är ju alltid de man älskar och saknar mest! Så jag är nöjd att jag fick komma hem i helgen och träffa dem.

Scrapbooking på Torsdag igen, ska bli SÅ kul. Ska få lära mig göra mini-album, vilket inte ska vara så svårt enligt Monica. Återstår ju att se om jag är lagd åt mini-album hållet eller ej. Jag brukar ju kunna krångla till saker och ting mer än nödvändigt.. Nåja!

Nu ska jag göra mig klar tror jag, så jag hinner dit i tid. Gissar på att hälften inte kommer alls eller att de kommer för sent.. PUST!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits