Mitt nya liv!

[18:56]

Ja man kan minst säga att jag har börjat ett helt nytt liv. Jag bor tillsammans med världens bästa Joakim i en söt 1,5:a i centrum. Jag dansar från 08:30-16:30 så gott som varje veckodag. Jag går på en dansarutbildning tillsammans med helt underbara människor. Jag har liksom äntligen fått lite ordning, och jag känner mig så jävla nöjd i nuläget. Man har ju konstant träningsvärk och sånt, men det är så underbart och skönt att komma igång och känna att man får göra något som man är bra på.
 
Har beställt danskläder och skor idag, och fan vad det är dyrt. Fattar inte hur man ska ha råd att lägga ner 700 spänn på ett par skor som kommer att nötas sönder på typ ett halvår. Jag hade mina första dansskor i tre år under gymnasiet ioförsig. Men gymnasiet och den här utbildningen är HELT olika. Och två nya dansdräkter köpte jag också. Även dessa är dyra som satan, men vad ska man göra? Men man får ju ta sig råd helt enkelt, mer än så är det inte. De är fina, så fina. Den ena kommer jag att svetta sönder, eftersom att den är så snygg att jag kommer att vilj ha den varje dag :)

Nu hoppas jag att jocke kommer hem. Saknar honom. Vi är hemma i Vika i helgen eftersom att jag och syrran fyller år på Tisdag. Så det skulle väl firas tror jag. Men alla är så upptagna med sitt, så jag vet inte än hur det blir. Huvudsaken är att man får umgås med alla lite.

Åh, det här är så härligt!!
Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits