Nä fy bubblan!

[08:25]

Det här går för långt! Jag fattar inte att jag ens tolelerar det här. Varför ska jag gå runt och känna som jag gör egentligen? Varför ska jag känna mig så skyldig? Är det jämt, jämt, jämt bara JAG som gör fel? Jag kan tala om: Nej det är det då inte. Men det är bara mina fel som uppmärksammas.

Jag är så less, nu skiter jag i det här. Det borde jag ha gjort för längesedan. Det finns ingen som är värd det. Bäbis är den som verkligen finns där, som förstår. Alla andra verkar bli svartsjuka på Joakim. Det är ju för fan sjukt!

[09:57]

Näe, det är så gråten sätter sig som en klump i halsen. Det är väl mitt fel att det blivit såhär. Jag har valt min pojkvän före mina vänner. Men egentligen, är det konstigt? Honom ska jag flytta ihop med, leva med för alltid.. Hoppas jag iaf.. Han är mitt förstahandsval. Är det så svårt att förstå?

Jag mår inte bra utav det här, överhuvudtaget. Känner mig sårad, ledsen, ensam, uttittad.. Känns som att jag inte räknas, bara för att jag vill vara med min pojkvän. Näe fy fan! Är det värt det? Är DOM värda den här känslan som jag får av dem gång på gång.. Nä, jag tror faktiskt inte att ni är äkta vänner om ni inte kan förstå mig.. trodde att en vän ville ens bästa. Men ni tänker väl bara på vad som är bäst för er, elelr har jag fel? Ni blir arga på mig för en sådan sak, och då är ni fan inte värda det..

Nu är jag trött på det här. Jag är besviken..


Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits