27:e juni: Mkt hänt.

[16:27]

Ja, jag kommer nog aldrig att ändra mig vad gäller att uppdatera ordentligt här. Jag får ju det aldrig gjort. Antagligen för att jag redan skriver så otroligt mkt på Lunar. Där skriver jag milvis. Ska börja göra det här istället tror jag. Så får man söka sig hitåt om man är nyfiken. Här känns det mer privat. Där blottar man sig för halva Sverige, i allafall hela Mora..

Vet inte vad jag ska göra. Tror jag ska ner och blåsa håret så det blir torrt någongång. Får lov att blåsa det i en timme om det ska bli heltorrt, och det är, tro det eller ej, ganska så jobbigt! Det är faktiskt inte kul att ha tjockt hår, bara slitsamt och tungt.

Jocke ska väl förhoppningsvis sluta snart, så man får åka hem till honom. Saknar honom :) Snart har vi varit tillsammans i ett helt år. TOKIGT! Jag blir bara mer kär i honom för varje dag som går, det är det bästa. Idag hoppas jag att vi kan käka lite gott, mysa och kanske hyra en bra film. Oavsett vad som händer så vill jag bara få vara nära pojken som får mitt hjärta att sjunga!

Jag kom in på dansarutbildningen i Falun. Jag ska flytta till Falun och gå ett år på Musikkonservatoriets Dansarutbildning. Hur kul som helst. Jag längtar verkligen. Plånboken gör det inte, kan jag lova, för jag måste köpa nya jazzskor, en ny dansdräkt, leggings, vita teknikskor och massa annat.. Hur ska jag som inte ens har inkomst klara av det? Haha.. Det är i allafall enhetlig klädsel, så jag MÅSTE köpa allt som står på lappen som jag fick idag. Pjuh!

Och nu till det sorgliga:

Idag fick vi reda på att en av våra hästar eventuellt måste tas bort. Jag kan inte fatta det. Hur ska vi klara oss utan Cinzano? Det är helt sjukt.. Han är ju den häst som förtjänar att leva mest av alla. Han är så otroligt glad hela tiden. Han älskar verkligen alla som är där nere i stallet. Det lyser om den där hästen. Det är så jävla sorgligt..

Vissa människor gör mig illamående. Vissa människor har gjort mig så djupt besvikna. Jag vet att jag har gjort vissa besvikna, jag är själv ingen ängel. Men att bete sig som en fyraåring, som ska hämnas på att en annan tagit spaden ur sandlådan, det är fanimig löjligt! Vi är inte längre 15 år heller, där man försöker att på så många vis som möjligt att göra en annan svartis genom att försöka att skylta ut med en falsk bild av något lyckligt. Vi är vuxna människor - Snälla försök att hantera det som att du vore på samma plan du med. För just nu känns det som att vi aldrig någonsin har känt varandra. Just nu känns det som att jag är på ett helt annat ställe i livet.

I have given all my life to you, still I can't see you through. I've been waiting for a start to fall. And I've come to a point where I canät stand one more single lie.

I belive in life, I belive in dreams, I belive in everything between. But I know for sure, my love is more than you can retreat. I gave it all, I got it back, right in the face is just a fact. But my pure love has turned to hate when it comes to you, when it comes to you..


Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits