Såja!

[10:03]

Ja och så var det ju vardag med alla tråkigheter som kommer därtill. Jocke jobbar medans jag sitter och gör nada. Till vilken nytta? Ingen.. Jag har ju bara mycket tråkigt och massor av tid till att tänka på tok för mycket. Jag blir nog lyckligare om jag slutar upp med allt vad filosofi innebär och bara kör på rakt framåt. Det är bäst för min egen del. Sitter jag och grubblar så blir jag bara ledsen och inåtvänd. Varför ska jag ta på mig allt som händer runt i kring?

Mora är ju en besynnerlig stad just för att denna så kallade stad kan lyckas att få världens trevligaste människor att förvandlas till häxor och monster på bara någon månad. Även den mest respektfulle karln blir en jävla vilde i den här byn, som man snarare kan kalla "staden".. Det är helt sinnessjukt. Att man inte kan få ha normala och vettigt folk runtomkring sig. Man tror att man känner alla så väl, men under ytan på alla döljer sig alltid någonting. En person som jag tycker att jag har kommit väldigt nära pratar inte ens med mig längre. Andra som jag har umgåtts med via skolan låtsas inte känna mig, folk som jag har sett varje dag och som jag har hälsat på och pratat med så gott som alla dagar på ett skolår får mig att känna mig illamående och irriterad.. Hur kan det vända så drastiskt? Det är vad jag brukar börja fundera över om det blir för mycket tid över till att tänka. Det är bara så skrattretande.

Men visst, jag antar att vissa säger samma sak om mig, att jag förändrats. Men jag tror väl ändå inte att jag har förändrats till det värre? Jag trodde liksom att jag blivit en bättre människa.. Men tydligen har jag blivit en sämre människa för att jag är lycklig. Vilka jävla människor unnar en inte det? Att någon har varit svartsjuk över att ens pojkvän kanske träffar någon tjej på jobbet som han pratar SÅ mkt om kan jag förstå. Men att en vän blir svartsjuk på ens pojkvän.. Det har jag nog ALDRIG varit med om. Haha, vilka liv de människorna har.. Jaja..

Nu ska jag och pappsen kolla Yves Rocher erbjudanden :) Mohaha!

[11:24]

Och så har Victoria gjort det igen. Med hjälp av mina rådjursögon och ett vilt blinkande med fransarna så har jag fått beställt grejs från Yves IGEN, utan att ha en krona på kontot. Pappa är ju alltid generös när han är på bra humör. Men min pappa är bäst ändå, generös eller inte.. Så jag har beställt någon Clerasil-liknande renjöringssmojs för smutsig hy. Perfekt! Eftersom att jag alltid känner mig smutsig så borde ju detta passa bra! Någon eye makeup-remover blev det också. Sånt här behöver man ju nu när man ska bo själv. Då kan man minnsann inte snylta på mamma och systrar inte. Nej. Så jag måste helt enkelt bli medlem i Yves Rocher jag också, så jag kan få finurligt bra erbjudanden jag med! Yves är faktiskt, tro det eller ej, bra.. Jag gillar dem.

Nu ska vi tydligen och handla. Sen tänker jag dra med mig min blekfis till syster ut i solen. Fast.. Vi är nog ganska så bleka bådatvå faktiskt.. Så, solen: Here we come!!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Lauritzmerethe

Greetings. This site is so full of information


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits