Hatar..

[10:02]

Jag kan fortfarande inte smälta att mobilfan har gått sönder efter mindre än ett år. Det är ruskigt störade. Kan inte saker och ting bara hålla? Men nej då, inte när Victoria är ägare. FAN!

Jag vill flytta ihop med min älskling nu. Vill flytta och få börja skolan. Vill komma igång med dansen igen. Känns så underbart att få den här chansen. Jag trodde att det var kört när jag hoppade av skolan i Linköping. Då kändes det bara skit. Men det fanns de få som var där och peppade mig till att fortsätta hoppas och tro. De personerna har jag att tacka för att jag vågade åka på auditionen den där Torsdagen.. Dessutom var Emelie ett stort stöd, hon var där och var nervös med mig. Underbara människa :)

Ja och idag måste jag ut och konditionsträna igen. Bläh vad det är tråkigt. Hatar att springa, cykla, gå.. Ja.. Det är liksom inte ens kul. Det är bara jobbigt. Men jag måste, och jag vet att om jag ska ha någon chans i Falun, så MÅSTE jag komma igång och få upp konditionen igen! Jag vill verkligen inte sumpa den här chansen. Den här chansen ska jag ta till vara på. Och jag hoppas verkligen att jag kommer att lära känna nya underbara dansare. Jag behöver det här nu!

I'm not ready to make nice, I'm not ready to back down. I'm still mad as hell, and I don't have time to go round and round and round. It's too late to make it right, I probably wouldn't if I could. Cause I'm mad as hell, can't bring myself  to do what it is you think I should.

Nu ska jag se till att masa mig ner på OnOff och kräva en ny mobil om de inte lagar den jag har GRATIS!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits