Dagen..

[13:58]

Tiden går ju aldrig fort när man vill, det är ett välkänt faktum. Och nu är jag hungrig märker jag, apropå ingenting alls. Men jag ska väl vara duktig och uppdatera här först. Fast egentligen fattar jag inte varför jag gör det, jag har nog inte en enda trogen läsare här. Men jag gör det väl för min egen skull mest. Är alltid skönt att skriva av sig.

Ja, nu är det Fredag igen. Ännu en Fredag närmare Falun och dansarlinjen som jag velat gå på i två år nu! Det känns som att en dröm har slagit in. Jag kom in på danslinje trots att jag inte trodde ett piss på att jag skulle göra det, jag har hittat mannen i mitt liv, Jocke ♥, som jag älskar mer än allt annat på denna jord, vi har hittat en lägenhet som snart är vårat eget place. Jag känner mig relativt vuxen nu faktiskt. Om man bortser från hur jag beter mig och sådana där dumma, dumma saker som jag fjantar omkring och gör. Men annars så.. Hah.. Jag är inte ett dugg vuxen. Känns precis tvärtom. Men jag mår bra, det är det viktigaste. Jag är lycklig nu, och så här bra har jag aldrig någonsin mått..

Nu tror jag att det är åska på G. Känns så i luften. Dessutom låter det som att det mullrar lite tyket då och då. Och jag som bokstavligen HATAR åska. Jocke vet ju hur rädd jag är.. Men bara jag får vara i närheten av honom så får det åska bäst fan det vill. Då är jag iallafall trygg!

Nu måste jag väl ta och göra något. Jag klev ur duschen för typ 40 minuter sedan, och jag sitter fortfarande med handduken omlindad runt kroppen och turbanen i håret. Snacka om inaktivitet.. Men det är skönt att bara sitta och torka också. Jag måste ändå ställa mig och blåsa håret, platta håret och spraya håret för att få det dit jag vill. Så jag borde väl få vila lite innan dess..

Jocke slutar 16:00. Sen är han MIN hela underbara helgen. Så skönt med helg. Trots att jag inte gör något alls om dagarna så är jag lika glad varje gång det är Fredag och helg. Jag är lat medans andra jobbar, men är jävligt tacksam att det blir helg så man får vara med de som normalt jobbar hela dagarna under Måndag till Fredag. Inaktiv var det ja..

Och hur var det med att jag skulle börja träna upp konditionen så att jag klarar av att gå i Falun? Det har jag inte gjort något åt alls än. MÅSTE börja nu. Herregud Victoria, lite disciplin. Jag måste om det här ska gå. Nu ska jag!!!!

Innan jag gör något alls så ska jag gå ner och äta en bit, jag jåller på att hungra ihjäl. Och för era arma satar som har läst all smörja som jag skrivit, hoppas jag att ni har överseende med att jag är otroligt rastlös. Därför skriver jag SÅ HÄR mycket goja.

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits