Sjukdom

[14:08]

Ja fy fan för att vara sjuk. Har ont i hela kroppen, hostar som en tok, har feber och är snuvig. Kan det bli värre? SÅ ska man ju iofs inte säga, för då blir det väl värre.. Ska gå och sova nu, drömma lite om Jocke så man orkar med den här dagen, då man inte får träffa honom alls. Det har inte hänt på flera månader kan jag säga. Känns tomt utav bara h-vete..

Jag är så kär att jag håller på att spricka. När man föds så flyger ju ena halvan utav själen iväg, och man kan få leta hela livet efter det saknade pusselbiten. Jag har funnit min andra hälft i Joakim. Tillsammans med honom är jag perfekt. Så kommer det alltid att vara!



[22:26]

Ja, så har man fått höra att man ser ut som en uggla på bild.. och man är fortfarande sjuk som imorse, fast feber har gått ner tack och lov. Nu ska Victoria sova. Victoria är trött och snorig. Jag saknar min pojkvän. Jag är så megakär man bara kan bli!

Nu ska Victoria lägga sig i sängen och vänta på att Joakim ringer, så hon får höra hans underbara röst en gång till innan hon somnar för att drömma om sin prins.

I'm in love - That's for sure..


Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits